مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:152023-01-29اجتماعي

سردار حمیدی: ساعت اجرای طرح موتوریار محدود است، ولی استمرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ رانندگی خلاف جهت خیابان و یا حتی اتوبان، استفاده از وسیله نقلیه به عنوان ماشین حمل بار، حرکت در پیاده رو، - رییس راهور تهران در مورد میزان و ساعت اجرای طرح موتوریار گفت: ساعت اجرای این کار محدود است، ولی استمرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ رانندگی خلاف جهت خیابان و یا حتی اتوبان، استفاده از وسیله نقلیه به عنوان ماشین حمل بار، حرکت در پیاده رو، پارک کردن بدون توجه، عبور از چراغ قرمز و ورود به ورود ممنوع تنها قسمتی از تخلفات موتورسیکلت سواران است.

در شهر تهران بیش از 4 میلیون موتورسیکلت وجود دارد که حتی اگر کمتر 20-30 درصد از این جمعیت خلاف قانون عمل کنند، انضباط ترافیکی شهر از بهم می ریزد.

طبق آمار روزانه یک موتورسوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد و بیشتر بیماران تصادفی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می شوند نیز موتورسوار هستند.

همچنین روزانه حدود 350 مصدوم ناشی از حوادث رانندگی در تهران داریم که اغلب آن ها از راکبان موتورسیکلت هستند.

متاسفانه عواملی مانند نداشتن کلاه ایمنی، نداشتن مهارت، رعایت نکردن شرایط تردد و حمل نامناسب بار، وقوع حوادث دردناک و آزاردهنده ای را رقم می زند که تا مدت ها پیامد های جسمی، روانی و مالی آن پابرجا می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حمیدی: ساعت اجرای طرح موتوریار محدود است، ولی استمرار دارد

سردار حمیدی: ساعت اجرای طرح موتوریار محدود است، ولی استمرار دارد