مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 01:202023-01-28اقتصادي

حدنگاری 132 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سمنان


عملیات حدنگاری و تهیه نقشه برای حدود 132 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در آستانه فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان امور اراضی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه حدنگاری و صدور اسناد مالکیت از دیگر وظایف مدیریت امور اراضی در سازمان های جهاد کشاورزی استان های کشور است، بیان کرد: تاکنون عملیات حدنگاری و تهیه نقشه برای حدود 132 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سمنان به پایان رسیده است.

خراسانیان گفت: مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تلاش دارد تا با همکاری اداره کل منابع طبیعی و ثبت اسناد استان سمنان تا پایان امسال عملیات رفع تداخل در این استان را به پایان برساند.

وی از کشاورزان استان سمنان خواست تا برای اخذ اسناد مالکیت تک برگی کاداستر به ادارات اسناد و املاک در شهرستان های این استان مراجعه کنند.

تغییر غیرمجاز کاربری اراضی ممنوع است مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه اجازه تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی در این استان را نمی دهیم، گفت: شهروندان مراقب سودجویان و کلاهبرداران در هنگام خرید زمین باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری 132 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سمنان

حدنگاری 132 هزار هکتار از اراضی کشاورزی سمنان