مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-28اقتصادي

تخلف برخی از شرکت های تعاونی مسکن محرز است


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی اسلامی شهرستان تبریز بروز تخلف از تعدادی شرکت های تعاونی مسکن آذربایجان شرقی را تایید و اضافه کرد: این تخلفات برای دادستانی محرز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک محبوب علیلو روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، تاکید کرد: متاسفانه برخی از شرکت های تعاونی مسکن یا شرکت های تعاونی خاص برخلاف مقررات، اراضی غیرمسکونی را خریداری و به طور غیرقانونی می فروشند که این اقدام همان زمین خواری و تغییر کاربری اراضی است.

وی تخلفات برخی شرکت های تعاونی و تعرض به اراضی ملی و انفال را محدود اما محرز دانست و افزود: برخی افراد با تشکیل شرکت هایی با نام و عنوان شرکت های تعاونی مسکن یا شرکت های تعاونی خاص مقررات مربوط به اراضی زراعی، باغی و یا اراضی که انتقال آن از نظر قانونی ممنوعیت دارد مثل انفال را خریداری و تحت عنوان شهرک سازی، قطعه بندی کرده و به اعضا می فروشند.

محبوب علیلو با تاکید بر اینکه این شرکت ها مردم را فریب داده و کلاهبرداری آشکار می کنند، اظهار داشت: این موضوع در سطح شهرستان های آذربایجان شرقی و بیشتر در شهرستان تبریز مشاهده شده است.

وی ادامه داد: در راستای پیشگیری از این مسایل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان ذیربط براساس وظایف محوله قانونی و نظارت های انجام شده، نسبت به برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف برخی از شرکت های تعاونی مسکن محرز است

تخلف برخی از شرکت های تعاونی مسکن محرز است