مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:202023-01-28اقتصادي

اخبار مهم کدال شنبه 8 بهمن 1401


امروز شنبه 8 بهمن 1401 اطلاعیه های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه ها خواهیم پرداخت.

- عدم حصول نتیجه از برگزاری مناقصه غشاذر شرکت غشاذر در نظر دارد نسبت به خرید یک دستگاه تانکر استیل 25 تنی به همراه زیره و سه محور کاسه ای، جهت حمل شیر خام، بر اساس برگ شرایط مناقصه عمومی اقدام نماید.

از فروشندگانی که در این زمینه فعالیت دارند دعوت بعمل می آید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه، حداکثرتا 5 روز بعد از تاریخ نشر آگهی به واحد بازرگانی شرکت مراجعه و یا باشماره تلفن شرکت تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی شرکت مراجعه نمایند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده آلومینا از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت آلومینا که در ساعت 14:00 روز دوشنبه مورخ 1399/07/14 در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه، نبش خیابان شریف، پلاک 39 سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

دریافت مجوز تغییر در نرخ فروش محصولات دامین نرخ فروش 14 قلم از محصولات شرکت دامین به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و بر اساس مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار مهم کدال شنبه 8 بهمن 1401

اخبار مهم کدال شنبه 8 بهمن 1401