مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 20:452023-01-28سياسي

دهه فجر فرصتی برای مرور جایگاه جمهوری اسلامی است


استاندار اصفهان با تأکید بر برگزاری مراسم های دهه فجر با رویکرد نوآورانه، گفت: در ایام الله دهه فجر فرصتی فراهم می شود تا با گزارش های دقیق و مناسب جایگاه و شأن جمهوری اسلامی را بار دیگر مرور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جلسه ستاد استانی دهه فجر درخصوص نکاتی که باید در برنامه ریزی های ستاد لحاظ شود، اظهار داشت: باید قله ای به نام 22 بهمن را تعریف کنیم تا مانند روز 13 آبان که یک روز به یاد ماندنی در تاریخ برگزاری مراسم های روز مبارزه با استکبار شد، 22 بهمن امسال نیز متفاوت با سال های گذشته برگزار و به یاد ماندنی شود.

وی ادامه داد: امکاناتی که برای افراد و ارگان های مختلف فراهم می کنیم، تضمین کننده این اتفاق خواهد بود و بهتر است به نوآوری هایی که امکان حضور همگان را تسهیل می کند بپردازید.

مرتضوی خاطر نشان کرد: مدیران استان هنگام حضور در مدارس برای نواختن زنگ انقلاب، در راه جهاد تبیین قدم بردارند و هر دستگاهی پیشرفت های حوزه مربوط به خود را برای دانش آموزان بیان کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: لازم است که تراکم جمعیت در میدان امام(ره) مدیریت شود تا مردم دچار مشکل نشوند و شاید با تغییر جایگاه برنامه بتوان مشکلات تردد را برای مردم کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر فرصتی برای مرور جایگاه جمهوری اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای مرور جایگاه جمهوری اسلامی است