مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-28سياسي

جبهه فرهنگ و هنر انقلابی را تقویت خواهیم کرد


مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی را با نگاه تمرکززدایی با قوت و قدرت دنبال خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی عصر شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار بیضای اردبیلی اظهار کرد: از اعتماد و حسن ظن وزارت ارشاد و مسئولان استانی قدردانی می کنیم که با توجه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان اردبیل، به بنده اعتماد کرده و این مسئولیت خطیر و سنگین را به ما سپردند.

وی تصریح کرد: باید این مسیر و راه را با فعالیت و تلاشی مضاعف و سرعت بیشتری ادامه دهیم تا متناسب با شأن استان اردبیل، توسعه فرهنگی و هنری را رقم بزنیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضرورت هم افزایی و همگرایی بیشتر در حوزه فرهنگ را یادآور شد و گفت: برخلاف سایر دستگاه ها، دستگاه فرهنگی مجموعه گسترده ای است که از حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و سایر بخش ها گرفته تا توجه به فرهنگ عمومی باید با هدف گذاری و برنامه ریزی مشخص در مسیر تعالی حرکت کنند.

رجبی با قدردانی از مدیران سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از جامه ای گرفته تا بحرالعلومی افزود: در انجام این مسئولیت در کنار تلاش و توان مضاعف و تقویت جبهه فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، سعی خواهیم کرد تا بیشترین بها به فعالیت های مؤثر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه فرهنگ و هنر انقلابی را تقویت خواهیم کرد

جبهه فرهنگ و هنر انقلابی را تقویت خواهیم کرد