مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:102023-01-28سياسي

افزایش 50 درصدی داوطلبان هلال احمر زنجان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از افزایش 50 درصدی جذب داوطلبان در هلال احمر طی 10 ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان داوطلبان از تشکیلات وابسته به جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ به شمار می رود که به منظور احیا و تحقق اصل خدمات داوطلبانه با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر از طریق سازماندهی و بهره گیری از توان و مساعدت افراد و اقشار توانمند تشکیل شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: سازمان داوطلبان نسبت به سازماندهی و بکارگیری داوطلبانه افراد علاقه مند به فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه اقدام و در واقع از توانمندی و ظرفیت های مالی، معنوی، مشاوره ای، پزشکی، علمی، اقتصادی، اجتماعی آنها برای رفع نیاز هموطنان نیازمند استفاده می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 10 هزار و 922 داوطلب خانم و آقا با هلال احمر استان همکاری دارند، تصریح کرد: این تعداد بدون دریافت حق الزحمه به صورت افتخاری با توجه به توان و تخصص خود در بخش های مختلف با هلال احمر استان زنجان همکاری و تعامل دارند.

موسوی با بیان اینکه در 10 ماه سال گذشته 512 نفر عضو داوطلب هلال احمر شده بودند، خاطرنشان کرد: این تعداد در این مدت از سال جاری به 932 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی داوطلبان هلال احمر زنجان

افزایش 50 درصدی داوطلبان هلال احمر زنجان