مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:502023-01-28سياسي

اجرای عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح روی بزرگراه آیت الله سعیدی


عملیات ساخت پل روگذر آیت الله سعیدی به عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه 17 و 18 شهرداری تهران از دو ماه پیش آغاز شده و در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا شنگی در خصوص عملیات ساخت پل روگذر آیت الله سعیدی با عنوان پروژه عمرانی مشترک منطقه 17 و 18 شهرداری تهران گفت: شروع این عملیات عمرانی از دو ماه قبل آغاز شده است.

شهردار منطقه 17 تهران افزود: پروژه مذکور در حال حاضر در مرحله حفاری شمع پایه های پل در محل هایی است که رفع معارض شده و پیش بینی می شود این پروژه طبق برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با اجرا شدن این طرح و ساخت روگذر در بزرگراه آیت الله سعیدی، اتصال خیابان شهیدان مقدم در منطقه 17 به خیابان مهر در منطقه 18 در محور شرق به غرب و خیابان شهیدان متین در منطقه 17 به خیابان شهید زقر در منطقه 18 محور غرب به شرق انجام می شود و تردد شهروندان دو منطقه با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

بخشی از اقدامات ساخت تقاطع غیرهمسطح مناطق 17 و 18 بر روی بزرگراه آیت الله سعیدی شامل تجهیز کارگاه، ساخت پلکان جهت رفیوژ میانی، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و.

.

در کوله شمال شرقی به طول 15.

70 متر در ارتفاع دو متر، مونتاژ و برش آهن آلات گاردریل و هندریل و… در کوله جنوب غربی به طول 13 متر در دو متر، سونداژ معارضین در کوله های شمال شرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح روی بزرگراه آیت الله سعیدی

اجرای عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح روی بزرگراه آیت الله سعیدی