مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-28اجتماعي

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار در یک روز برفی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، گفت: در پی بارش های برف در مناطق صعب العبور و کوهستانی ثلاث باباجانی، تیم فوریت های پزشکی شهرستان با همکاری گشت راهداری به موقع به روستای سواربیلگی اعزام شد.

- فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با ارائه گزارشی از عملیات برف روبی در محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته، اظهار کرد: ارتفاع برف در مدت مذکور در سه راهی شهدا 30 سانتی متر و در شهر پاوه 10 سانتی متر، گزارش شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی محور های مواصلاتی و روستایی استان باز هستند و تردد در آن ها جریان دارد، افزود: با توجه به بارش های پراکنده برف، بیشتر در محورهای اورامانات، کرمانشاه، صحنه، کنگاور و سنقر بارش گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان با همکاری 142 نیرو راهدای با استفاده از 93 دستگاه ماشین آلات، یک هزار و 245 کیلومتر باند برفروبی شده و 710 تُن نیز شن و نمک پاشی شده است.

کرمی از بازگشایی 23 محور روستایی طی روز گذشته خبر داد و افزود: عملیات برف روبی در راه های فرعی و روستایی استان با استفاده از 36 دستگاه ماشین آلات و همکاری53 نیروی راهداری انجام شده بط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار در یک روز برفی

تلاش نیروی راهداری ثلاث باباجانی و اورژانس برای نجات جان بیمار در یک روز برفی