مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-28اقتصادي

تخریب آب بندان های غیرمجاز در گرگانرود/ حذف گلوگاه های فساد و ویژه خواری


فرماندار گنبدکاووس، جزییات تخریب آب بندان های غیرمجاز در گرگانرودرا تشریح کرد و گفت: این آب بندان ها بالغ بر 20 میلیون مترمکعب آب را به صورت غیرمجاز در بستر گرگانرود ذخیره می کردند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گنبدکاووس، جزییات تخریب آب بندان های غیرمجاز در گرگانرودرا تشریح کرد و گفت: این آب بندان ها بالغ بر 20 میلیون مترمکعب آب را به صورت غیرمجاز در بستر گرگانرود ذخیره می کردند.

مهدی دهرویه امروز شنبه 8 بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در مجموع یک هزارو 600 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یک هزار و 449 میلیارد و 38 میلیون تومان همزمان با دهه فجر در گنبدکاووس افتتاح و کلنگ زنی می شود که برای دو هزار و 560 نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی از رشد 34 درصدی پروژه های اقتصادی و اشتغالزا در گنبدکاووس خبر داد و افزود: تعداد اشتغال ایجاد شده در پروژه های دهه فجر گنبدکاووس رشد هشت درصدی و میزان اعتبارات رشد 62 درصدی داشته است.

فرماندار گنبدکاووس با بیان اینکه در دهه فجر امسال 63 پروژه عمرانی با اعتبار 185 میلیارد و 49 میلیون تومان کلنگ زنی و 213 پروژه با اعتبار 364 میلیارد و 244 میلیون تومان افتتاح می شود، بیان کرد: در مجموع 276 پروژه عمرانی با اعتبار 549 میلیارد و 294 میلیون تومان در دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب آب بندان های غیرمجاز در گرگانرود/ حذف گلوگاه های فساد و ویژه خواری

تخریب آب بندان های غیرمجاز در گرگانرود/ حذف گلوگاه های فساد و ویژه خواری