مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-28سياسي

21 هزار نفر عضو هیت علمی علوم پزشکی / نیمی از اعضای هیت علمی بانوان هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری هفتمین همایش مرجعیت علمی با موضوع ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت، دستاورد و تجلی مرجعیت علمی جمهوری اسلامی ایران با حضور ابوالفضل باقری فرد، - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: 21 هزار نفر عضو هیئت علمی داریم که نیمی از آن ها خانم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری هفتمین همایش مرجعیت علمی با موضوع ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت، دستاورد و تجلی مرجعیت علمی جمهوری اسلامی ایران با حضور ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت و جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

ابوالفضل باقری مقدم، معاون اموزشی وزارت بهداشت گفت: ادغام آموزش علوم پزشکی در نطام سلامت در دهه 60 مطرح شد و ادغام صورت گرفت و آموزش علوم پزشکی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سپرده شددر کمتر کشور هایی اینگونه است.

وی ادامه داد: ادغامی که در کشور مصوب شد، برکات و دستاورد های زیادی داشته است که در همایش روز سه شنبه به نمایش گذاشته می شود.

باقری فرد با اشاره به کسب توانایی در کنار دانایی افزود: مهم ترین دستاورد این ادغام این است که فراگیران علاوه بر دانایی، توانایی نیز کسب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 هزار نفر عضو هیت علمی علوم پزشکی / نیمی از اعضای هیت علمی بانوان هستند

21 هزار نفر عضو هیت علمی علوم پزشکی / نیمی از اعضای هیت علمی بانوان هستند