مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:302023-01-28اجتماعي

مهلت یک ساله به مدارس غیردولتی ناایمن گلستان/ ارزآوری طرح دیپلماسی مهارتی


مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی ناایمن و مشمول مقاوم سازی، حداکثر یک سال تحصیلی با حفظ ظرفیت سال قبل مجوز فعالیت دارند.

- ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدارس و مراکز غیردولتی ناایمن و مشمول مقاوم سازی، حداکثر یک سال تحصیلی با حفظ ظرفیت سال قبل مجوز فعالیت دارند.

سید رضا نظری امروز شنبه 8 بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان اظهار کرد: با توجه به استحکام بنای مدارس و مراکز غیردولتی توسط کمیته فنی تعیین شده توسط شورای آموزش و پرورش و همچنین عدم امکان تایید فضاهای مذکور توسط اداره کل نوسازی مدارس مقرر شد فضاهایی که براساس مفاد ماده سه دستورالعمل اجرایی آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی با نظر شرکت های ذی صلاح، مستحکم و یا مشمول مقاوم سازی تشخیص داده شدند تنها برای یک سال مجوز فعالیت داشته باشند.

وی ادامه داد: مدارس و مراکز غیردولتی ناایمن و مشمول مقاوم سازی حداکثر یک سال تحصیلی(امسال) با حفظ ظرفیت سال قبل و مشروط به اطلاع رسانی کامل به دانش آموزان و خانواده های آنها در خصوص وضعیت استحکام بنا مجوز فعالیت دارند و برای سال آینده نیز باید تدبیری برای وضعیت مدرسه خود بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک ساله به مدارس غیردولتی ناایمن گلستان/ ارزآوری طرح دیپلماسی مهارتی

مهلت یک ساله به مدارس غیردولتی ناایمن گلستان/ ارزآوری طرح دیپلماسی مهارتی