مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:012023-01-28ورزشي

جنجال اروگوئه در جام جهانی 2022 دردسرساز شد


فدراسیون جهانی فوتبال چند بازیکن تیم ملی اروگوئه را به دلیل جنجالی که در آخرین بازی شان در جام جهانی 2022 رقم زدند، جریمه کرد.

- جی پلاس، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بازیکنان تیم ملی اروگوئه را به خاطر شیوه اعتراض شان به قضاوت داور بازی مقابل غنا مجازات کرد.

اروگوئه در حالی با وجود پیروزی 2 بر صفر مقابل نماینده آفریقا از صعود از گروه H باز ماند و خیلی زود با رقابت ها وداع کرد که با زدن تنها یک گل دیگر تفاضل گلش نسبت به کره جنوبی بهتر می شد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی می شد.

آنها در دقایق پایانی این شانس را داشتند که گل سوم را بزنند اگر داور مسابقه دنیل زیبرت برخوردی که با ادینسون کاوانی در محوطه جریمه غنا رخ داد را پنالتی تشخیص می داد.

همین موضوع سبب شد بازیکنان تیم منطقه آمریکای جنوبی به شدت به او اعتراض کنند و اعتراضات آنها پس از سوت پایان بازی هم ادامه داشت و داور آلمانی را مجبور کرد دست به جیب شود.

مجازات بازیکنان تیم ملی اروگوئه به خاطر پرخاشگری و رفتارهای دیگری که در مسیر بازگشت به رختکن داشتن - از جمله ادینسون کاوانی که نمایشگر VAR را به زمین انداخت - به کارت های داور محدود نشد و فیفا نیز آنها را جریمه و محروم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال اروگوئه در جام جهانی 2022 دردسرساز شد

جنجال اروگوئه در جام جهانی 2022 دردسرساز شد