مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:552023-01-28اجتماعي

موج بارشی از هرمزگان خارج شد/هوای سرد همچنان ماندگار است


کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (5 تا 7 بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بامداد امروز از شرق استان خارج شد.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: موج بارشی که طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه (5 تا 7 بهمن) بیشتر نقاط استان را تحت تاثیر قرار داد و بامداد امروز از شرق استان خارج شد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با خروج موج بارشی از هرمزگان و حاکمیت هوای سرد، بامداد امروز کمینه دمای هوا در بیشتر شهرهای استان کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بامداد امروز حاجی آباد با کمینه دمای 2 درجه بالای صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهرهای بستک و بشاگرد نیز به ترتیب 5 و 7 درجه بالای صفر ثبت شد، اظهار کرد: کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز با 4 درجه کاهش نسبت به روز گذشته، تک رقمی شد و به 8 درجه بالای صفر رسید.

سی سی پور با اشاره به اینکه هوای سرد امروز و فردا در سطح استان ماندگار خواهد بود و کمینه دمای هوا باز هم کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: روز گذشته با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان و افت محسوس دما،در برخی روستاهای شهرستان بشاگرد، ارتفاعات کوه گنو در شمال بندرعباس و ارتفاعات شمالی استان برف بارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج بارشی از هرمزگان خارج شد/هوای سرد همچنان ماندگار است

موج بارشی از هرمزگان خارج شد/هوای سرد همچنان ماندگار است