مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:502023-01-28اجتماعي

در اهواز افزایش کرایه تاکسی نداشته ایم / مسافربرها خودسرانه کرایه می گیرند


سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با رد افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، از برخورد با رانندگان متخلف خبر داد - سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز: در اهواز افزایش کرایه تاکسی نداشته ایم / مسافربرها خودسرانه کرایه می گیرند ایسنا/خوزستان سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با رد افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، از برخورد با رانندگان متخلف خبر داد امیر صفی خانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص افزایش خودسرانه کرایه تاکسی توسط رانندگان در برخی خطوط شهر اهواز اظهار کرد: این موضوع را تایید نمی کنم و افزایش کرایه تاکسی نداشته ایم اما اگر راننده ای کرایه ای بیشتر از نرخ مصوب از مسافران دریافت کند، تخلف کرده است.

وی افزود: شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137، شماره کد پشت شیشه تاکسی را با موضوع تخلف رانندگان به شهرداری اطلاع دهند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: هر هفته کمیته انضباطی برگزار و با رانندگان متخلف برخورد می شود و در هفته گذشته نیز با پنج راننده متخلف برخورد شده است.

وی با اشاره به دیگر تخلف رانندگان برخی خطوط در خصوص تنها طی نصف مسیر و اخذ کرایه کامل عنوان کرد: چنین کاری نیز تخلف است و باید مردم این موارد را گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اهواز افزایش کرایه تاکسی نداشته ایم / مسافربرها خودسرانه کرایه می گیرند

در اهواز افزایش کرایه تاکسی نداشته ایم / مسافربرها خودسرانه کرایه می گیرند