مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:002023-01-28اقتصادي

صادرات استان زنجان به بیش از 500 میلیون دلار رسید


صادرات استان زنجان در 10 ماهه امسال به 503 میلیون دلار رسید که این رقم، در تاریخ گمرک استان بی سابقه بوده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: صادرات استان زنجان در 10 ماهه امسال به 503 میلیون دلار رسید که این رقم، در تاریخ گمرک استان بی سابقه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک استان زنجان، زین العابدین گنج خانلو با اشاره به روند افزایشی صادرات استان زنجان در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: صادرات استان از آغاز امسال تا پایان دی ماه، بیش از 503 میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی دارد.

وی بیشترین کالاهای صادراتی از استان را شمش روی عنوان و تصریح کرد: صادرات ترانسفورماتور و متعلقات آن، بیشترین میزان صادرات را بعد از شمش روی به خود اختصاص داده است.

مدیرکل گمرک استان زنجان با بیان اینکه حدود 11 قلم کالا، عمده صادرات استان زنجان بعد از 2 محصول مذکور، است افزود: در این میان، بیشترین صادرات استان زنجان به ترتیب به میل گرد، محصولات فولادی و مسی، کاغذ و لبنیات اختصاص دارد.

گنج خانلو با اشاره به اینکه به لحاظ وزنی در بخش صادرات کالا حدود 2 درصد کاهش وزن و در بخش واردات با 15 درصد کاهش وزن کالا مواجه بودیم، گفت: امسال برگشت کالایی در حوزه صادرات نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات استان زنجان به بیش از 500 میلیون دلار رسید

صادرات استان زنجان به بیش از 500 میلیون دلار رسید