مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 19:552023-01-27اقتصادي

افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک زنجان


مدیرکل گمرک استان زنجان از ثبت صادرات 503 میلیون دلاری کالا از گمرک زنجان خبر داد و گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، زین العابدین گنج خانلو، مدیرکل گمرک استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان صادرات استان زنجان در 10 ماه گذشته از سال جاری  به 503 میلیون دلار رسید.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به روند افزایشی صادرات استان زنجان در 10 ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: صادرات استان از آغاز امسال تا پایان دی ماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی دارد.

   وی بیشترین کالاهای صادراتی از  استان  را شمش روی عنوان و تصریح کرد: صادرات ترانسفورماتور و متعلقات آن، بیشترین صادرات را بعد از شمش روی به خود اختصاص داده است.

  گنج خانلو با بیان اینکه حدود 11 قلم کالا، عمده صادرات استان زنجان بعد از دو محصول مذکور، است افزود: در این میان، بیشترین صادرات استان زنجان به ترتیب به میلگرد، محصولات فولادی و مسی، کاغذ و لبنیات اختصاص دارد.

  مدیرکل گمرک استان زنجان  با اشاره به اینکه به لحاظ وزنی در بخش صادرات کالا حدود 2 درصد کاهش وزن و در بخش واردات با 15 درصد کاهش وزن کالا در گمرک ثبت شده است، گفت: امسال برگشت کالایی در حوزه صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک زنجان

افزایش 15 درصدی صادرات کالا از گمرک زنجان