مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 17:252023-01-27اجتماعي

1300 نفر از مردم قرچک به راهیان نور اعزام می شوند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک گفت: اولین کاروان راهیان نور در دهم بهمن ماه به تعداد 240 نفر از دانش آموزان دختر در قرچک به این مناطق اعزام و کاروان های بعدی در فواصل زمانی مختلف نیز به مناطق راهیان نور اعزام خواهند شد.

- سرهنگ صمد سلطانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک، در خصوص اعزام دانش آموزان به مناطق راهیان اظهار کرد: اولین کاروان در دهم بهمن ماه به تعداد 240 نفر از دانش آموزان دختر به این مناطق اعزام خواهند شد و کاروان دوم نیز در 25 بهمن ماه شامل 6 دستگاه اتوبوس و کاروان های بعدی در اسفند ماه و در اواخر سال به مناطق راهیان اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: 1300 نفر از دانش آموزان و مردم عزیز که تمایل دارند در این مناطق حضور داشته باشند به این مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با اشاره به اینکه این مناطق یاد شهدا را در دل ما زنده نگه می دارد، افزود: در این فضایی که ما امروز زندگی می کنیم، باید حضور شهدا را در زندگی خودمان احساس کنیم، زیرا این مناطق یاد شهدا را در دل ما زنده نگه می دارد و خدا توفیق داده که رهرو این شهیدان باشیم.

  سرهنگ سلطانی در خصوص رعایت ایمنی کاروان های اعزامی به مناطق راهیان بیان کرد: خانواده هایی که به مناطق راهیان می آیند، مانند خانواده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 نفر از مردم قرچک به راهیان نور اعزام می شوند

1300 نفر از مردم قرچک به راهیان نور اعزام می شوند