مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:002023-01-27سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟


ائمه جمعه استان اردبیل ضمن تبریک حلول ماه رجب، فرا رسیدن دهه فجر را گرامی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(هفتم بهمن ماه 1401) در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

  واگذاری معادن در خلخال خیانت به گردشگری منطقه است  حجت الاسلام کریم اسدی خطیب نماز جمعه خلخال با تبریک فرارسیدن ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم باشکوه هفت بهمن سالروز قیام مردم خلخال و تبریک ایام الله رجب با اشاره به ظرفیت گردشگری شهرستان خلخال  واگذاری بیش از 25 معدن در شهر خلخال و حومه شهر را خیانت به گردشگری منطقه خلخال عنوان نمود.

امام جمعه خلخال گفت: در استان گیلان چرا این معادن واگذار نشده ولی در استان اردبیل با توجهی مسئولین امر معادن این فاجعه برای فنای طبیعت و گردشگری خلخال رقم خورده است.

وی با قدردانی از استاندار اردبیل برای حضور در مراسم هفتم بهمن و سالروز شهادت شهید مظفر عزیزی اولین شهید انقلاب خلخال و اعتراض اهالی روستاهای شهرستان خلخال برای جلوگیری از واگذاری معادن از طریق اداره کل صمت استان گفت: تلاش شورای تأمین شهرستان خلخال جای قدردانی دارد ولی ما از استاندار تلاشگر اردبیل می خواهیم با توجه به وضعیت گردشگری منطقه از واگذاری معادن جدید جلوگیری نمایند و باید مسئولین امر معادن در استان بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نمازجمعه چه گفتند؟