مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 14:312023-01-27سياسي

محبوبیت اسلام برای دشمن خوشایند نیست/اسلام ستیزی اساس کار استکبار


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دشمن از گسترش اسلام خواهی مردم در اقصی نقاط جهان واهمه دارد، گفت: اسلام ستیزی در اهداف برنامه های دشمن قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلا امام این شهر ضمن بیان اینکه هتک حرمت و قرآن سوزی نشان از ترس دشمن مبنی بر گسترش اسلام است، ابراز داشت: با توجه به اینکه اسلام خواهی در اکثر نقاط جهان در حال گسترش است این مقوله برای دشمن گران تمام می شود لذا در اتاق های فکر خود اسلام ستیزی را جزو برنامه ها قرار دادند.

وی ضمن بیان اینکه اسلام ابر قدرت ها را کنار زده و مردم به اتحاد، وحدت و برابری و برادری فرا می خواند، افزود: این هدف قرآن و اسلام برای قدرت های بزرگ چندان خوشایند نیست و به هر بهانه ای می کوشند تا اسلام را بد جلوه دهند که هتک حرمت به قرآن نمونه بارز آن به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان ایتکه اقدام سخیف دشمن پذیرفتنی نیست، ابراز داشت: هر آدم آزاده ای در جهان می داند که دشمن به بهانه آزادی بیان در تلاش برای اسلام هراسی است لذا این گونه اقدامات برای هیچ کسی قابل قبول نخواهد بود.

مطیعی با بیان اینکه این اقدام استکبار حاکی از دشمنی آشکار آنها با اسلام است، تصریح کرد: امروز شاهدیم که اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبوبیت اسلام برای دشمن خوشایند نیست/اسلام ستیزی اساس کار استکبار

محبوبیت اسلام برای دشمن خوشایند نیست/اسلام ستیزی اساس کار استکبار