مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:162023-01-27سياسي

راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است


امام جمعه سلطانیه بیان اینکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: وظیفه جبهه انقلاب در برابر راهبرد جبهه دشمن، - تبیین و روشنگری با استفاده از ظرفیت دهه فجر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه شهر سلطانیه با بیان اینکه به دهه فجر نزدیک می شویم و باید این ایام را گرامی بداریم چرا که گرامیداشت یوم الله از دستورات خداوند است و دهه فجر یوم الله است، گفت: برنامه های دهه فجر باید با شکوهتر، کیفی تر و بصیرت آفرین برگزار شود.

امام جمعه سلطانیه بیان اینکه راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: وظیفه جبهه انقلاب در برابر راهبرد جبهه دشمن، تبیین و روشنگری با استفاده از ظرفیت دهه فجر است.

وی با بیان اینکه بعضاً گفته می شود که اگر انقلاب هم نبود، پیشرفت هایی مثل آبرسانی، برق رسانی، جاده کشی و … اتفاق می افتاد، گفت: با توجه به شواهد، ادعایی بیش نیست و علاوه بر آن نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به دستاوردهای عُمرانی و مادی محدود کرد بلکه استقلال در برابر وابستگی، ترویج معنویت و اخلاق در برابر دین ستیزی، امنیت، گسترش فضائل اخلاقی نیز از جمله دستاوردهای انقلاب است که اگر انقلاب نمی شد، تحقق نمی یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است

راهبرد دشمن کتمان و تحریف دستاوردهای انقلاب اسلامی است