مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 13:052023-01-27اقتصادي

لزوم توجه ویژه به بودجه بخش کشاورزی در لایحه بودجه 1402


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون تولیدکنندگان بخش کشاورزی بیشترین فشارهای اقتصادی را تحمل می کنند بنابراین پایداری تولید و اصلاح الگوی کشت نیازمند توجه جدی مسئولان است از این رو باید در بودجه 1402 نگاه ویژه ای به نیازهای این بخش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت افزایش بودجه بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی کشور، گفت: در ماه های گذشته افزایش نرخ ارز و قیمت چند برابری نهاده ها را در بازار جهانی شاهد بودیم که با اجرای طرح کارآمدسازی در حوزه نهاده های دامی که بیشتر از نهاده های دیگر ضرورت داشت اوضاع تا حدودی کنترل شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح اصلاح الگوی کشت پس از سال ها معطلی امسال در حوزه محصولات کاربردی و استراتژیک انجام شد، افزود: طرح سازگاری الگوی کشت با محدودیت های منابع آبی و تغییر اقلیم با وجود افزایش تقاضا برای غذا با اعتبارات قطره چکانی امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: به نظر می رسد پیش بینی ها درباره لایحه بودجه مغایر با خواسته های بخش کشاورزی مانند توقعات در حوزه اشتغال و تولید تصاعدی است لذا از مجلس و نمایندگان استان توقع ایجاد اصلاحات ساختاری اساسی در بودجه بخش کشاورزی را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه به بودجه بخش کشاورزی در لایحه بودجه 1402

لزوم توجه ویژه به بودجه بخش کشاورزی در لایحه بودجه 1402