مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-27سياسي

کنعانی: ضارب حمله به سفارت آذربایجان دستگیر شد/ رسانه ها از گمانه زنی بپرهیزند


سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام مسلحانه در و ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، از دستگیری ضارب خبر داد و از رسانه ها خواست از گمانه زنی بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (جمعه) هفتم بهمن ماه در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.

کنعانی ضمن تسلیت و ابراز همدردی عمیق با خانواده این عضو سفارت و نیز دولت و ملت آذربایجان، اظهار داشت: نیروهای انتظامی و امنیتی بلافاصله وارد عمل شده و فرد ضارب را دستگیر کردند که هم اکنون تحت بازجویی قرار دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است تا ابعاد این اقدام و انگیزه ضارب مشخص شود.

وی همچنین گفت: نتیجه بررسی های اولیه مقامات و دستگاه های ذیربط، حاکی از انگیزه های شخصی در ورای این اقدام است، فلذا با توجه به ورود فوری دستگاه ها و نهادهای ذیربط انتظامی، امنیتی و قضایی، توصیه می شود رسانه ها از انتشار اخبار غیرموثق و گمانه زنی ها در این زمینه اجتناب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: ضارب حمله به سفارت آذربایجان دستگیر شد/ رسانه ها از گمانه زنی بپرهیزند

کنعانی: ضارب حمله به سفارت آذربایجان دستگیر شد/ رسانه ها از گمانه زنی بپرهیزند