مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 23:302023-01-26سياسي

4 میلیون زوج نابارور در کشور منتظر حمایت دولت برای داشتن فرزند هستند


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: درحال حاضر 4 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند که متقاضی فرزندآوری و حمایت دولت در این راستا هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی گفت: درحال حاضر 4 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند که متقاضی فرزندآوری و حمایت دولت در این راستا هستند.

حسن فارسی عصر امروز 6 بهمن ماه، در نشست اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با مجموعه جهاددانشگاهی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت رشد جمعیت و تاکید مقام معظم رهبری که فرموده اند چاره جویی برای نجات کشور از آینده هولناک پیری جمعیت از ضروری ترین فرایض است .

حمایت از خانواده های فاقد فرزند کاری بسیار بااهمیت به شمار می رود.

وی با اعلام اینکه درحال حاضر 4 میلیون زوج نابارور در کشور وجود دارند که متقاضی فرزندآوری و حمایت دولت در این راستا هستند، افزود: اگر از این تعداد حمایت شده، به آن ها توجه ویژه شود و همچنین زیرساخت های لازم برای فرزندآوری را فراهم کنیم ، بخشی از جمعیت پوشش داده خواهد شد.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی بیان کرد: حدود 110 مرکز ناباروری در کشور وجود دارد که از این تعداد 11 مرکز مربوط به جهاددانشگاهی با سهم 40 درصدی ارائه خدمات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیون زوج نابارور در کشور منتظر حمایت دولت برای داشتن فرزند هستند

4 میلیون زوج نابارور در کشور منتظر حمایت دولت برای داشتن فرزند هستند