مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 21:502023-01-26سياسي

کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم


معاون عملیات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در مرزها با تهدیدهای ترکیبی روبرو هستیم، گفت: کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ دوم پاسدار علی قاسمی عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل شهرستان آستارا اظهار کرد: در حوزه تهدیدات 2 نوع دفاع عامل و غیرعامل داریم که در پدافند عامل، سال گذشته به مرز ورود داشتیم و به صورت سواره و پیاده مورد ارزیابی قرار دادیم و پیگیری لازم برای حدود 13 کیلومتر از نقاط مرزی فاقد حفاظ نیز انجام و منتج به نتیجه شد و الان پروژه به بسیج سازندگی واگذار شده و اقدامات لازم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تهدیدهای پیرامون مرزهای ما تنها به مرز پیاده محدود نشده و با تهدیدهای ترکیبی روبرو هستیم، گفت: در این زمینه ورود خوبی کرده و نتایج خیلی خوبی هم گرفته ایم و کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: بررسی هایی که در سامانه مرزی و بحث قرنطینه داریم نشان می دهد که شرایط نگران کننده است و البته بر اساس گزارش ها کارهای خیلی خوبی در حال انجام است اما این کارها ضروری است و کفایت امر را نمی کند.

وی ادامه داد: احساس می شود مدیران ما در گذشته کار عادی انجام داده و امکان سنجی نکرده اند و مشکلات کنونی نشان می دهد که گذشتگان آینده نگری نداشته اند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم

کوچک ترین تحرکی در مرز را مورد رصد قرار می دهیم