مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-26سياسي

حماسه ششم بهمن از سطح توصیف به تحلیل و تبیین ارتقا یابد


محقق و پژوهشگر حماسه ششم بهمن با اعلام اینکه نسل جوان امروز باید در زمینه ششم بهمن دست به قیام علمی بزند، گفت: حماسه 6 بهمن باید از سطح توصیف به سطح تحلیل و تبیین برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی خانی عصر امروز در همایش رسانه و بازخوانی تاریخ حماسه مردم آمل به مناسبت چهل و یکمین سالگرد این حماسه اسلامی، اظهار کرد: حماسه ششم بهمن یکی از مهمترین رویدادها پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که دشمنان قصد داشتند در نخستین روزهای شکل گیری انقلاب دست به براندازی و سقوط بزنند ولی در عمل با شکست سنگین روبه رو شدند.

وی با اشاره به رویای انقلاب سوم توسط اتحادیه کمونیست ها، افزود: کمونیست ها به خیال خام خود قصد داشتند با احاطه شهر آمل جبهه سوم را شکل دهند که منجر به انقلاب سوم شود.

محقق و پژوهشگر حماسه ششم بهمن تصریح کرد: نسخه کمونیست ها بعد از چند دهه خودنمایی و جولان در کشور با افتخارآفرینی مردم آمل درهم پیچیده شد تا فرصت عرض اندام از آنها گرفته شود.

خانی کمونیست ها زمانی در کشور قصد فعالیت داشتند که انقلاب اسلامی به تازگی پیروز شد و آنها در جریان نبودند همچنین پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نخستین انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان دومین انقلاب بوده و آنها به ادعای خودشان می خواستند آغازگر جبهه سوم در کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه ششم بهمن از سطح توصیف به تحلیل و تبیین ارتقا یابد

حماسه ششم بهمن از سطح توصیف به تحلیل و تبیین ارتقا یابد