مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-26سياسي

مأموریت آقاخانی برای نجات سیما در نوروز 1402/ پایانی برای فراستی!


سریال سعید آقاخانی به عنوان تنها گزینه قطعی نوروز، موضع وزیر ارشاد درباره بازیگران حاشیه ای و پروژه هایشان، اعلام سریال های جدید خانگی و موضع گیری تازه مسعود فراستی از نکات مهم این هفته بود.

- خبرگزاری مهر - گروه هنر- عطیه مؤذن: هفت روز سیما عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژه ای است که در پایان هر هفته به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هفته می پردازد.

در این بسته خبری هفتگی تلاش کردیم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامه سازان و مدیران سیما، نیم نگاهی به حواشی رسانه ای و حتی شایعاتی که به رغم غیررسمی بودن می توانستند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.

امروز پنجشنبه 6 بهمن ماه می توانید با شماره 128 بسته خبری هفت روز سیما در مرور متن و حاشیه اتفاقات تلویزیون و خارج از تلویزیون در هفته ای که گذشت، با ما همراه شوید.

چهره هفته؛ سعید آقاخانی کمتر از دو ماه تا نوروز 1402 باقی مانده است و تقریباً جزو معدود دفعاتی است که جز یکی از سریال های نوروزی که به صورت قطعی بارها اسم آن مطرح شده است درباره سریال دیگری گمانه زنی نمی شود.

سریال نون.

خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی تاکنون در چند فصل روی آنتن رفته است و قرار است فصل جدید آن نوروز و رمضان 1402 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت آقاخانی برای نجات سیما در نوروز 1402/ پایانی برای فراستی!

مأموریت آقاخانی برای نجات سیما در نوروز 1402/ پایانی برای فراستی!