مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-26سياسي

کارآمدی پلیس موجب ارتقا اعتماد عمومی به نظام اسلامی است


تولیت آستان قدس رضوی کارآمدی پلیس را موجب ارتقا اعتماد عمومی و قضاوت اجتماعی نسبت به نظام مقدس اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی فرماندهی فراجا را مسئولیتی بسیار سنگین خواند و ضمن آرزوی موفقیت برای سردار رادان، بیان کرد: فرماندهی انتظامی از حیث گستره فعالیت از مرزی ترین نقاط تا مرکز کشور ایفای نقش داشته و در تنوع حوزه کاری و ارتباط مستقیم با اقشار مختلف مردم جایگاهی منحصر به فرد دارد.

وی با تأکید بر نقش پلیس در تأمین امنیت جامعه و احساس آرامش برای مردم، اظهار کرد: موفقیت، سلامت، کارآمدی و توفیقات پلیس، نقشی مهم در ارتقا اعتماد عمومی، قضاوت اجتماعی و نگاه مردم نسبت به نظام مقدس اسلامی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مروی ضمن ابراز قدردانی از زحمات و تلاش های سردار اشتری فرمانده سابق فراجا، عنوان کرد: بهترین توصیه ها را در طی این سال ها رهبری معظم انقلاب برای فراجا داشته اند که سرلوحه قراردادن این رهنمودها نقشه راه موفقیت و رسیدن به جایگاه مطلوب برای پلیس خواهد بود.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین نسبت به توجه به امور تربیتی در دوران خدمت سربازی تأکید و اظهار کرد: سربازان وظیفه جمعیت قابل توجهی از جوانان هستند که برای دو سال و پیش از حضور در جامعه و پذیرفتن نقش های اجتماعی در مراکز و سازمان های نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی پلیس موجب ارتقا اعتماد عمومی به نظام اسلامی است

کارآمدی پلیس موجب ارتقا اعتماد عمومی به نظام اسلامی است