مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-26اقتصادي

47 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی اختصاص یافت


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: تاکنون 47 میلیارد تومان اعتبار از منابع مصوب سفر دولت به این استان برای اجرای طرح های هادی و ایمن سازی روستاها تخصیص یافته است.

- صابری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 270 میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی برای عمران روستاهای استان مصوب شد که تاکنون 47 میلیارد تومان آن اختصاص یافته که رقم قابل توجهی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: 15 میلیارد تومان از این میزان اعتبار برای اجرای طرح های هادی 20 روستا و 32 میلیارد تومان نیز برای اجرای پروژه های مربوط به ایمن سازی راه 20 روستا هزینه می شود.

وی افزود: 50 میلیارد تومان اعتبار نیز از محل اعتبارات ردیف استانی برای عمران روستایی استان مصوب شده است که تاکنون 12 میلیارد و 400 میلیون تومان از این محل تخصیص یافته است.

صابری با اشاره به اینکه این میزان منابع استانی در 50 روستا هزینه می شود ادامه داد: این استان 840 روستا دارد که 722 روستا بالای 20 خانوار بوده و در تکلیف دولت برای اجرای طرح هادی است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی افزود: اکنون تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان دارای طرح هادی است و این طرح ها در 477 روستا اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی اختصاص یافت

47 میلیارد تومان اعتبار به روستاهای خراسان شمالی اختصاص یافت