مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-26اقتصادي

خیز بلند دولت برای رفع تنش آبی از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کلیه روستاهای فاقد یا دارای تنش آبی شهرستان های حوزه جنوب شامل دشتیاری، چابهار، قصر قند، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کلیه روستاهای فاقد یا دارای تنش آبی شهرستان های حوزه جنوب شامل دشتیاری، چابهار، قصر قند، کنارک و بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در طرح جهاد آبرسانی لحاظ شده است، افزود: در این راستا برنامه ریزی برای لوله گذاری کلیه روستاهای فاقد شبکه در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است.

قاسمی در شورای جهاد آبرسانی استان با اشاره به روند اجرای این طرح در شهرستان های چابهار و دشتیاری با پایین ترین شاخص آبرسانی، گفت: از اردیبهشت امسال تاکنون 276 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع آب انجام شده است.

وی افزود: در جلسه شورای اداری شهرستان قصرقند قرار شد تا پایان سال 1402 شبکه آب همه روستاهای فاقد در شهرستان چابهار و دشتیاری اجرا و خطوط انتقال در اولویت طرح جهاد آبرسانی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب ساحل نشینان بریس و پسابندر تا پایان سال، خط انتقال از آب شیرین کن تا سه راهی گیت منطقه آزاد و عملیات اجرایی خط انتقال آب از لاتیدان به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بلند دولت برای رفع تنش آبی از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان

خیز بلند دولت برای رفع تنش آبی از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان