مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 07:302023-01-26سياسي

استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ملی برای ترویج نماز


رییس صداوسیما با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه گفت: رسانه ملی در مسیر نمایش اهمیت نمازخوانی برای قشرهای مختلف جامعه تلاش می کند و آماده است از همه ظرفیت های داخلی و خارجی برای ترویج فرهنگ غنی قرآن و نماز استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آستانه برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، پیمان جبلی و جمعی از مسئولان رسانه ملی با حجت الاسلام و المسلمین محسن قرائتی و اعضای ستاد اقامه نماز دیدار کرد.

جبلی، حجت الاسلام و المسلمین قرائتی را شخصیتی تأثیرگذار خواند و گفت: شما به تنهایی یک رسانه هستید و خدمات شما در عرصه نماز و تفسیر قرآن بی بدیل و شایسته بوده، وجودتان نعمتی برای صداوسیماست و بسیاری از جوانان پای درس های شما به قرآن علاقه مند شدند و با شنیدن نکات آموزنده از زبان شما با این کتاب الهی مأنوس شدند.

رییس رسانه ملی در ادامه عنوان کرد: این جریان و شیوه تدریس در مکتب شما محدود مانده و قائم به شخصیت شماست و باید امیدوار بود که این نوع گفتمان دینی و قرآنی تکثیر شود.

جبلی به فعالیت های رسانه ملی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: سازمان صداوسیما وظیفه خود می داند که مسیر آموزش و معلمی قرآن را ادامه دهد و هربار با شیوه ای نو و با استفاده از امکانات جدید این محتوا را در برنامه های رادیویی و تلویزیونی بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ملی برای ترویج نماز

استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ملی برای ترویج نماز