مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:452023-01-25سياسي

وعده ای که محقق شد/ آغاز عملیات تخریب آب بندان های گلستان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان از آغاز عملیات تخریب آب بندان های حاشیه رودخانه گرگانرود از صبح امروز خبر داد و گفت: - ایسنا/گلستان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان از آغاز عملیات تخریب آب بندان های حاشیه رودخانه گرگانرود از صبح امروز خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح دو فقره آب بندان تخریب شد.

جواد تیموری عصر امروز چهارشنبه 5 بهمن ماه 1401 در جریان بازدید از عملیات تخریب آب بندان های غیرمجاز استان گلستان در حوزه روستاهای بی بی شیروان و سلمان فارسی از توابع شهرستان گنبدکاووس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رودخانه گرگانرود یکی از رودخانه های اصلی استان گلستان است که حوزه وسیعی دارد و سیلاب های بسیار بزرگی در آن رخ می دهد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان با بیان اینکه گرگانرود از لحاظ تأمین منابع آبی نقش مهم و حیاتی را در استان دارد، ادامه داد: کشاورزان منطقه آب مورد نیاز مزارع کشاورزی را از طریق این رودخانه تأمین می کند.

وی با تأکید بر اینکه آب سه سد سریالی به نام های بوستان، گلستان و وشمگیر که در مصب این رودخانه احداث شده از طریق این رودخانه سیراب می شود، افزود: در سنوات گذشته تعدادی از افراد اقدام به احداث آب بندان در بستر رودخانه کرده اند که مشکلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده ای که محقق شد/ آغاز عملیات تخریب آب بندان های گلستان

وعده ای که محقق شد/ آغاز عملیات تخریب آب بندان های گلستان