مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-25سياسي

تخریب آب بندانها برای توزیع عادلانه آب است


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از قطعی بودن نخریب آب بندانهای غیرمجاز خبر داد و گفت: این تخریب در راستای توزیع عادلانه آب است.

- مهدی دهرویه در گفت و گو با ایسنا پیرامون طرح تخریب آب بندانهای غیر مجاز در استان گلستان با اشاره به اینکه عدالت محوری یکی از شعارهای اساسی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: وجود بیش از 100 آب بندان غیرمجاز بر روی گرگانرود باعث شده است تا توزیع آب در سطح استان ناعادلانه و غیرمنطقی باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم منطقه مکررا خواستار تخریب آب بندانهای غیرمجاز و برچیدن بساط ناعدالتی شدند، افزود: این درخواست ها به سرعت ضمن بررسی و صحت سنجی به مراجع مربوطه منتقل شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از تصویب اجرای عملیات تخریب آب بندانها در جلسه شورای تامین استان گلستان خبر داد و گفت: به دلیل امکان وجود موجود زنده در آب بندانها در تابستان، عملیات تاخیر به روزهای اخیر موکول شده است.

دهرویه با تاکید بر اینکه این تکلیف قانونی باید در اسرع وقت اجرایی شود، تصریح کرد: البته صاحبان آب بندانهایی که به صورت داوطلبانه اقدام به تخریب کنند حتما از بسته های تشویقی دولت برای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و کشاورزی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب آب بندانها برای توزیع عادلانه آب است

تخریب آب بندانها برای توزیع عادلانه آب است