مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-25سياسي

مراسم استانی بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل برگزار شد


مراسم چهل و پنجمین سالروز حماسه اسلامی 6 بهمن مردم آمل با حضور پرشور مردم شهید پرور و مداحی ابوذر روحی در مصلی بزرگ شهر هزار سنگر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز حماسه اسلامی 6 بهمن آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و استان مازندران اظهار داشت: تقارن شهادت حضرت امام (ع) را با مراسم حماسه ششم بهمن را مغتنم می شمارم.

وی با بیان اینکه مردم آمل بزرگترین حماسه را در تاریخ انقلاب اسلامی برجای گذاشتند که امروز به یکی از بزرگترین افتخارات ملی ایران مبدل شده است، افزود: حماسه ششم بهمن در تراز مناسبت های مهم انقلاب اسلامی است و باید متناسب با این تراز گرامی داشته شود.

وی با اظهار اینکه قبل از شکل گیری رسمی و سازمانی نهادها و دستگاه های مختلف از 57 تا دهه 60 بیش از 400 گروهک در کشور فعالیت می کردند، افزود: با شکل گیری نهادهای انقلاب اسلامی، تکلیف گروهک های مختلف توسط مردم و نهادهای انقلاب اسلامی روشن شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: یکی از گروهک های فعال در دهه 60 اتحادیه کمونیست ها بود که مرکز ثقل فعالیت آن در بخشی از استان های شمالی و تهران بوده است و در کنار آن گروهک هایی نظیر دمکرات، منافقان و غیره فعال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استانی بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل برگزار شد

مراسم استانی بزرگداشت حماسه 6 بهمن در آمل برگزار شد