مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:502023-01-25حوادث

باند رسید ساز جعلی در کرمانشاه متلاشی شد


رییس پلیس فتای کرمانشاه با اشاره به مراجعه موارد متعدد کلاهبرداری به پلیس و انجام بررسی های لازم گفت: باند رسید ساز جعلی در کرمانشاه متلاشی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی عباسی کسانی اظهار کرد: پس از مراجعه یکی از شهروندان کرمانشاهی به این پلیس و بیان این موضوع که قصد فروش کنسول بازی خود را در سایت خریدوفروش کالاهای دست دوم را داشته اما مورد کلاهبرداری قرارگرفته است.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان گفت پس از درج آگهی فردی با وی تماس گرفته و پس از دریافت آدرس به منزل وی مراجعه و با مشاهده رسید پرداخت اینترنتی مبلغ موردتوافق کنسول بازی را به وی تحویل می دهد اما پس از مدتی متوجه می شود پولی به حساب وی واریز نشده و رسیدی که رؤیت کرده؛ جعلی و فاقد اعتبار بوده است.

کسانی تصریح کرد: در هنگام رسیدگی به پرونده تعداد دیگری از شهروندان نیز در خصوص کلاهبرداری در هنگام فروش کالا به پلیس مراجعه و با تشریح مشخصات فرد تحویل گیرنده کالا مشخص شد متهم پرونده های تشکیل شده مشترک است و تمام شکات این پرونده بدون اطمینان پیدا کردن از واریز وجه به حساب خود و صرفاً با مشاهده رسید جعلی اقدام به تحویل کالا به متهم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند رسید ساز جعلی در کرمانشاه متلاشی شد

باند رسید ساز جعلی در کرمانشاه متلاشی شد