مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-25سياسي

انعقاد قرارداد بیمه سلامت با 60 مرکز توانبخشی در خراسان جنوبی


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به انعقاد قرارداد با حدود 60 مرکز توانبخشی در خراسان جنوبی گفت: لازم است جامعه هدف از تمامی خدمات ارائه شده آگاهی پیدا کند؛ - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به انعقاد قرارداد با حدود 60 مرکز توانبخشی در خراسان جنوبی گفت: لازم است جامعه هدف از تمامی خدمات ارائه شده آگاهی پیدا کند؛ خدمات منوط به نسخه نویسی الکترونیکی است که برای دریافت مزایا باید مطابق دستورالعمل طرح پیش برویم.

علی اربابی، امروز چهارشنبه 5 بهمن در نشست معرفی خدمات جدید بیمه سلامت به معلولان که در مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: همه ایرانیان قابلیت بیمه شدن را دارند و مشکلی در این زمینه نیست و اگر فردی به لحاظ بیمه مشکل دارد، می تواند با مراجعه به بیمه سلامت از خدمات بیمه پایه بهره مند شود زیرا ساماندهی خدمات بیمه ای اهمیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با اشاره به ساماندهی معلولان در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع)، افزود: در این مرکز هر فرد به فراخور نیاز خدمات درمانی و بیمه ای دریافت می کند.

وی افزود: تفاهم نامه ای بین سازمان های بیمه سلامت و بهزستی امضا شده و خدمات ارتقا یافته به معلولان ارائه می شود و خدمات بیمه ای از 9 مورد به 59 کد خدمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد بیمه سلامت با 60 مرکز توانبخشی در خراسان جنوبی

انعقاد قرارداد بیمه سلامت با 60 مرکز توانبخشی در خراسان جنوبی