مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-25سياسي

برگزاری نخستین مانور ترکیبی مانورهای پدافند غیرعامل دربندر خرمشهر


نخستین مانور ترکیبی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برای مقابله با حملات سایبری، خرابکارانه و نجات در بندر خرمشهر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز چهارشنبه با حضور فرماندار خرمشهر، نمایندگان سازمان پدافند غیرعامل کشور و سازمان بنادر و دریانوردی مانور ترکیبی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران برای مقابله با حملات سایبری، خرابکارانه و اطفا حریق و امداد و نجات در بندر خرمشهر با هدف افزایش سطح آمادگی و توان مقابله با خرابکاری های برگزار شد.

مصطفی طزری سرپرست معاونت زیربنایی پدافند غیر عامل کشور در این مراسم اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل به دنبال این است که برگزاری این رزمایش و مانورها را رصد و نقاط ضعف و قوت را مورد بررسی قرار دهد و هدف از برگزاری چنین مانورهایی نیز افزایش آمادگی و توان مقابله با خرابکاری های احتمالی از سوی دشمنان است.

وی به گسترش روزافزون مخاطرات و تهدیدات در حوزه های مختلف و همچنین استفاده دشمن از شیوه های نوین برای آسیب رسانی به زیرساخت ها و شریان های اصلی کشور اشاره کرد و گفت: آمادگی برای مقابله به موقع و مؤثر با این تهدیدات برای تداوم فعالیت های حیاتی و برنامه ریزی برای بازگشت به شرایط عادی در همه دستگاه های اجرایی امری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مانور ترکیبی مانورهای پدافند غیرعامل دربندر خرمشهر

برگزاری نخستین مانور ترکیبی مانورهای پدافند غیرعامل دربندر خرمشهر