مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-25سياسي

هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین رحیمی در نشست صمیمانه فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور با تبریک انتخاب هوشمندانه و دقیق سردار رادان از سوی فرماندهی معظم کل قوا گفت: سردار رادان از مقبولیت و محبوبیت و همچنین از اقتدار و توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و از جنس فراجا است که عمری را با تلاش و سربلندی در این سازمان سپری کرده و درک و شناخت عمیق و کاملی از این مجموعه دارد.

وی همچنین عنوان کرد: یاد و خاطره و زحمات و تلاش ها و مجاهدت های سردار اشتری عزیز را که هشت سال زحمت کشید و صادقانه آنچه در توان داشت گذاشت را گرامی می داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ما با تمام توان و قدرت و اعتقاد و انگیزه در کنار شما هستیم تا بتوانیم منشوری که شما تعریف کرده اید را با راهبری مقتدرانه جنابعالی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای پایتخت، گفت: تلاش کرده ایم مجموعه انتظامی فعال، پویا و نمونه ای را در تهران بزرگ ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است

هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است