مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 17:002023-01-25سياسي

برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون های شهرسازی مراکزاستانها دربندرعباس


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس از برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون های شهرسازی و معماری کلانشهرها و مراکز استان ها به میزبانی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل رییسی حسنلنگی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه از مجموع 7 هزار و 113 هکتار محدوده شهر بندرعباس، 43 درصد بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی تشکیل می دهد که اکثر بافت فرسوده در نوار ساحلی و مرکز شهر بندرعباس واقع شده با توجه به مشکلات فراوان بافت های فرسوده، این اجلاس در شهر بندرعباس برگزار می شود.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: باتوجه به اهمیت بافت فرسوده شهر، این اجلاس با هدف توسعه متوازن شهری و با محوریت بازآفرینی شهری و بررسی اثرات قانون درآمد پایدار بر حوزه شهرسازی و معماری برگزار می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با نگاه ملی بتوانیم با هماهنگی ها و تصمیم گیری های لازم مشکلات بافت فرسوده شهرمان را به حداقل برسانیم.

گفتنی است، این اجلاس با حضور روسای کمیسیون های معماری شهرسازی کلانشهرها و مراکز استان های کشور و مسوولین کشوری مرتبط این حوزه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون های شهرسازی مراکزاستانها دربندرعباس

برگزاری چهارمین اجلاس کمیسیون های شهرسازی مراکزاستانها دربندرعباس