مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-25حوادث

بازداشت کلاهبردار 40 میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس


فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش مسکن مهر در پردیس که از 40 شهروند بیش از 40 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار کیومرث عزیزی با اشاره به دستگیری کلاهبردار مسکن مهر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی با فروش مسکن مهر واهی با اسناد جعلی از آنان کلاهبرداری کرده است رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط مأموران پلیس آگاهی مشخص شد متهم با جعل برگه های قرارداد مسکن مهر و سوءاستفاده از اعتماد برخی از افراد با ظاهری فریبنده، مبلغ بیش از 400 میلیارد ریال از 40 نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی موفق به شناسایی و دستگیری متهم موردنظر که به یکی از شهرهای شمالی کشور گریخته بود اقدام و پس از دستگیری وی را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار عزیزی در پایان با اشاره به اینکه متهم به جرم خود معترف و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود تا توصیه ها و هشدارهای پلیس در زمینه پیشگیری از وق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت کلاهبردار 40 میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس

بازداشت کلاهبردار 40 میلیارد تومانی مسکن مهر پردیس