مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 16:302023-01-25اقتصادي

بانوان، سرپرست 51 درصد از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد کشور


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در سراسر کشور 51 درصد خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، - ایسنا/کرمان رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در سراسر کشور 51 درصد خانوارهایی که تحت پوشش کمیته امداد هستند را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می دهند، بنابراین رویکرد ما اشتغال خانگی است.

سیدمرتضی بختیاری امروز پنجم بهمن ماه در سفر به شرق استان کرمان و دیدار با کارکنان کمیته امداد بم هدف از این سفر را بازدید از مراکز حرفه آموزی و فعالیت های اشتغال آفرینی، اظهار کرد: کمیته استان کرمان در ایجاد اشتغال دارای رتبه در کشور است و سال گذشته 12 هزار و 700 فرصت شغلی برای کمیته امداد استان در نظر گرفته شده بود که این نهاد بیش از 15 هزار و 900 فرصت شغلی در کرمان با 540 میلیارد تومان وام قرض الحسنه ایجاد کرده است.

وی افزود: در سال جاری با توجه به زمینه های خوبی که در سطح استان کرمان برای اشتغال به وجود آمده 24 هزار فرصت شغلی با 1250 میلیارد تومان وام قرض الحسنه در نظر گرفته شده که خوشبختانه تا پایان دی ماه 18 هزار و 800 فرصت شغلی با 870 میلیارد تومان وام قرض الحسنه ایجاد شده است .

بختیاری با بیان اینکه یکی از ویژگی های که در استان کرمان و به خصوص شهرستان بم وجود دارد بحث مهارت آموزی و بافندگی است، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان، سرپرست 51 درصد از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد کشور

بانوان، سرپرست 51 درصد از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد کشور