مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-25اقتصادي

افتتاح خط آهن بستان آباد- تبریز تا پایان سال جاری


معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، بر رفع نواقص خط آهن بستان آباد- تبریز، تا پایان سال جاری تاکید کرد و گفت: این پروژه دومین پروژه از 5 پروژه مهم ریلی کشور است که امسال افتتاح می شود و تا پایان سال آینده نیز 3 پروژه دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

- خیرالله خادمی، چهارشنبه پنجم بهمن ماه، در بازدید از ایستگاه راه آهن خاوران و بخشی از خط ریلی بستان آباد- تبریز، که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: خط آهن بستان آباد- تبریز به طول 44 کیلومتر در دو سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی، در مراحل آخر خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ایستگاه خاوران و ریل گذاری مسیر به اتمام رسیده، افزود: برخی کارهای تکمیلی مانده است که با اجرای آنها تا پایان سال تلاش می کنیم این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خادمی گفت: از مردم عزیز آذربایجان شرقی و تبریز به خاطر تاخیر در اجرای پروژه که به خاطر مشکلات منابع مالی اتفاق افتاد، عذرخواهی می کنیم و امیدواریم با افتتاح این مسیر، بتوانند با سرعت و سهولت بیشتری مسیر تبریز تا تهران را طی کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط آهن بستان آباد- تبریز تا پایان سال جاری

افتتاح خط آهن بستان آباد- تبریز تا پایان سال جاری