مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-25سياسي

اخذ بیشترین گزارشگری فساد و تخلفات در بخش «شهروند گزارشگر»


رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی با اشاره به مشارکت قابل توجه شهروندان در در جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت جو گفت: این موضوع نشان از اعتماد خوب شهروندان به مدیریت شهری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ناصری سرای با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت جو با عنوان یارانِ شهر گفت: هدف از برگزاری این جشنواره که اولین بار برگزار شده بود تکریم و تجلیل از شهروندانی بود که در طول 17 سال اخیر و از زمان راه اندازی سامانه 137 و 1888 با شهرداری تهران همراه بودند.

رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی افزود: این جشنواره در سه بخش شهرداد ویژه شهروندان، شهرساز ویژه مدیران و شهرداران مناطق و شهرآرا مختص پیگیرترین نیروی اجرایی ناحیه و کارشناسان بود که جوایز این عزیزان توسط آقای زاکانی شهردار تهران به آنان اعطا شد.

وی در تشریح جوایز ویژه شهروندان (شهرداد) اظهار کرد: بیشترین مشارکت در دوره جدید مدیریت شهری (شهروند فعال)، بیشترین مشارکت در ارائه پیشنهادات (شهروند اصلاح گر)، اولین مشارکت کننده پس از رونمایی از سامانه 137 پلاس (شهروند پلاس)، بیشترین مشارکت به صورت خانوادگی که همه اعضای خانواده در تماس بودند (شهروند تماس خانوادگی)، مشارکت مؤثر در گزارشگری فساد و تخلف (شهروند گزارشگر)، مشارکت مؤثر در احق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیشترین گزارشگری فساد و تخلفات در بخش «شهروند گزارشگر»

اخذ بیشترین گزارشگری فساد و تخلفات در بخش «شهروند گزارشگر»