مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-25سياسي

توهین به مقدسات اسلامی از سوی اروپا در جهت تفرقه است


کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در اروپا گفت: این اقدام از سوی اروپا در جهت ایجاد تفرقه در دنیا است.

- کشیش داریاووش عزیزیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این اهانت ها به مقدسات دینی، خصوصاً مقدسات اسلامی برای اولین بار در اروپا نیست که اتفاق افتاده است بلکه قبلاً نیز از سوی نشریه شارلی ابدو فرانسه و دیگر نشریات و سیاستمداران غربی با قرآن سوزی و … علیه مقدسات مسلمین اتفاق افتاده است.

وی افزود: این اقدامات و توهین ها به هیچ وجه مورد قبول جامعه مسیحیت نیست چرا که آموزه های دینی ما و کتاب مقدس احترام به مقدسات دینی و اعتقادی همه ادیان و انسان ها را محترم می شمارد و البته این اهانت به قرآن فقط توهین به اسلام نیست بلکه توهین به همه ادیان آسمانی است که ریشه آن اهداف سیاسی تفرقه انگیزانه است.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه با بیان اینکه کتاب مقدس اجازه اهانت به هیچ فرد و گروهی را نمی دهد، اضافه کرد: این اقدام های موهن در جهت تفرقه انداختن بین امت اسلامی و امت مسیحیت و شعله ور کردن تفرقه در دنیا و ماهی گرفتن از آب گل آلود است و ما این اقدام ها را به شدت محکوم می کنیم.

وی در ادامه به اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران جزو نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به مقدسات اسلامی از سوی اروپا در جهت تفرقه است

توهین به مقدسات اسلامی از سوی اروپا در جهت تفرقه است