موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 14:002023-01-25فرهنگي

تولید «نائله» طولانی شد، به «فجر» نمی رسد/ پایان کار تا آخر بهمن


سعید سعدی تهیه کننده فیلم «نائله» بیان کرد که تصمیم این بود بتوانیم نسخه ای سینمایی از سریال «عشق کوفی» را به جشنواره فجر برسانیم، اما متأسفانه فیلمبرداری تمام نشد.

- سعید سعدی تهیه کننده فیلم نائله بیان کرد که تصمیم این بود بتوانیم نسخه ای سینمایی از سریال عشق کوفی را به جشنواره فجر برسانیم، اما متأسفانه فیلمبرداری تمام نشد.

سعید سعدی تهیه کننده فیلم نائله در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: تصمیم این بود بتوانیم نسخه ای سینمایی از سریال عشق کوفی را به جشنواره فجر برسانیم، اما متأسفانه فیلمبرداری تمام نشد، روند تولیدمان با زمان بندی که تعریف کرده بودیم، همخوانی نداشت و فیلم به جشنواره نخواهد رسید.

با اشاره به اینکه روند تولید فیلم طولانی شده است، بیان کرد: بخش هایی از فیلم در آبادان ضبط شد و با توجه به شرایط آب و هوایی و نیز فضای تاریخی آنکه حساسیت ها را دوچندان می کند، روند تولید با زمان بندی که تعریف کرده بودیم، همخوانی نداشت و به همین دلیل ما حداقل تا 20 بهمن تصویربرداری خواهیم داشت و فیلم به جشنواره نمی رسد.

این تهیه کننده درباره سختی ها و حساسیت های ساخت کارهای تاریخی گفت: تولید کار تاریخی خیلی سخت است، چون باید نکات ظریفی در صحنه و لباس و دیگر مباحث رعایت شود که در کارهای غیر تاریخی این حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «نائله» طولانی شد، به «فجر» نمی رسد/ پایان کار تا آخر بهمن

تولید «نائله» طولانی شد، به «فجر» نمی رسد/ پایان کار تا آخر بهمن