مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 11:052023-01-25فناوري

هشدار «بیل گیتس» درباره شیوع یک پاندمی ساخته دست بشر در آینده


«بیل گیتس» بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به تازگی به استرالیا هشدار داد که خود را برای همه گیری بعدی آماده کند چرا که همه گیری بعدی می تواند ساخته دست بشر و بسیار بدتر از کووید-19 باشد.

- هشدار بیل گیتس درباره شیوع یک پاندمی ساخته دست بشر در آینده بیل گیتس بنیانگذار شرکت بزرگ مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان به تازگی به استرالیا هشدار داد که خود را برای همه گیری بعدی آماده کند چرا که همه گیری بعدی می تواند ساخته دست بشر و بسیار بدتر از کووید-19 باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، بیل گیتس به استرالیا هشدار داد که خود را برای همه گیری بعدی آماده کند.

این میلیاردر حوزه فناوری گفت که همه گیری بعدی می تواند ساخته دست بشر باشد.

بیل گیتس به استرالیا هشدار داده است که برای همه گیری بعدی آماده باشد چرا که ممکن است پاندمی بعدی، ساخته دست بشر و بسیار وحشیانه تر باشد.

آقای گیتس اخیرا به موسسه اندیشکده Lowy در سیدنی گفت که رهبران سیاسی باید اختلافات خود را کنار بگذارند و برای آماده شدن برای ویروس بعدی با یکدیگر همکاری کنند.

وی از رهبران جهان خواستار همکاری جهانی بیشتری شد و از آنها درخواست کرد با نگاه به همه گیری کووید-19 به عنوان نمونه ای از اینکه اگر با یکدیگر همکاری کنند چگونه می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار «بیل گیتس» درباره شیوع یک پاندمی ساخته دست بشر در آینده

هشدار «بیل گیتس» درباره شیوع یک پاندمی ساخته دست بشر در آینده