مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:452023-01-25اقتصادي

نوسازی صنایع نساجی و پوشاک اردبیل با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی ایران، واحدهای تولیدی نساجی و پوشاک استان بازسازی و نوسازی می شوند.

- معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد: نوسازی صنایع نساجی و پوشاک اردبیل با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران ایسنا/اردبیل معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با هماهنگی سازمان گسترش و نوسازی ایران، واحدهای تولیدی نساجی و پوشاک استان بازسازی و نوسازی می شوند.

بهزاد مهدوی 5 بهمن در نشست هم اندیشی با مشاورین کلینیک کسب و کار استان اظهار کرد: در این طرح، کلینیک کسب و کار این شرکت نسبت به احصاء و شناسایی واحدهای راکد و نیمه فعال اقدام کرده و با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران، واحدهای راکد و نیمه فعال مورد نوسازی و بازسازی قرار خواهند گرفت.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در توسعه زنجیره تولید محصولات نساجی و پوشاک، بسیار کارگشا است، خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، توانمندسازی مدیران واحدهای تولیدی در صنایع نساجی و پوشاک است تا ضمن افزایش تولید و بهره وری، شاهد قطع واردات بی رویه و افزایش صادرات صنایع پوشاک به کشورهای دیگر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی صنایع نساجی و پوشاک اردبیل با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران

نوسازی صنایع نساجی و پوشاک اردبیل با همکاری سازمان گسترش و نوسازی ایران