مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-25ورزشي

1500 ورزشکار در مسابقات بین المللی پرورش اندام رقابت می کنند


رییس هیئت پرورش اندام شهرستان رامسر گفت: مسابقات بین المللی پرورش اندام با عنوان مستر یونیورس با هزار و 500 ورزشکار در رامسر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی امینی شاد صبح چهارشنبه در نشست با مسئولان ورزشی استان مازندران گفت: رامسر در 13 بهمن روز جهانی رامسر طلایه دار یکی از شاخص های زیبای زیست محیطی است و جشن روز تالاب ها با دعوت از چهره های ستانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در بزرگترین رویداد ورزشی مستر یونیورس چهار روز میزبان بهترین ها خواهیم بود و حدود هزار و 500 ورزشکار حضور دارند.

وی به رییس فدراسیون بدنسازی جمهوری اسلامی پیشنهاد کرد: با توجه به حضور ریاست فدراسیون جهانی و ظرفیت رامسر و شخصیت جهانی آن تفاهم نامه ای چهارجانبه بین فدراسیون بدنسازی جهانی، فدراسیون جمهوری اسلامی، مرکز کنوانسیون تالاب ها و مدیریت شهری رامسر منعقد تا هر سال یا دوساله میزبان مسابقات جهانی رامسر باشیم و در تقویم فدراسیون جهانی ثبت و ضبط شود.

وی با بیان اینکه رامسر شخصیت جهانی دارد و باید از آن استفاده کنیم؛ خاطر نشان کرد: برخی شهرها خودآگاه و ناخود آگاه ویترین، المان و معرف هستند.

امینی شاد افزود: محیط زیست مانند صلیب سرخ و هلال احمر در دنیا نفوذ دارد و 76 کشور عضو کنوانسیون است و رامسر این ظرفیت را دارد که نامش به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 ورزشکار در مسابقات بین المللی پرورش اندام رقابت می کنند

1500 ورزشکار در مسابقات بین المللی پرورش اندام رقابت می کنند