مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-25پزشكي

سرزنش، بزرگترین اشتباه در مواجه با نوجوان آسیب دیده از سوء استفاده جنسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر «زهره کشاورز»، فلوشیپ پزشک جنسی، در گفتگو با رادیو سلامت در پاسخ به این پرسش که در مواجه با مشخص شدن یک سواستفاده از فرزندشان باید والدین چیکار کنند؟، - یک متجاوز جنسی (شکارچی کودک) برای اجرای نقشه خود از قبل برنامه ریزی می کند، آن ها بیماران جنسی هستند که باید همیشه تحت مراقبت قرار گیرند تا به کودکان آسیب وارد نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر زهره کشاورز ، فلوشیپ پزشک جنسی، در گفتگو با رادیو سلامت در پاسخ به این پرسش که در مواجه با مشخص شدن یک سواستفاده از فرزندشان باید والدین چیکار کنند؟، گفت: وقتی یک اتفاق ناخوشایندی رخ می دهد به خاطر کم کاری عده ای از افراد است، از والدین تا جوامع و قانون ها و کمبود آگاهی و عدم نظارت، که نحوه برخورد با این مسائل مهم است.

اگر از طرف والدین آغوشِ بازی باشد طبیعتا گزارش های زودتر اعلام می شود و بنابراین آسیب ها کمتر؛ چه بسا افراد تحت این شرایط، سال ها درگیر این آسیب هستند و حتی بیمارانی که حتی نتوانستند بیان کنند.

وی با بیان اینکه مهم ترین مساله اینست که یادمان باشد نوجوان ما قربانی است و هیچ سرزنشی برای نوجوان قابل قبول نیست، ادامه داد: سرزنش کردن، اشتباه ترین فرم مواجه شدن با نوجوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرزنش، بزرگترین اشتباه در مواجه با نوجوان آسیب دیده از سوء استفاده جنسی

سرزنش، بزرگترین اشتباه در مواجه با نوجوان آسیب دیده از سوء استفاده جنسی