مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-25اقتصادي

ترانزیت یک میلیون تنی کالا از مرزهای گیلان/ حمل و نقل هوایی محصولات کشاورزی


ناظر گمرکات گیلان، از جابجایی بالغ بر یک میلیون تن کالا از مرزهای استان گیلان به عنوان مبدا و مقصد ترانزیت طی امسال خبر داد و گفت: 60 درصد افزایش در ترانزیت خارجی مبدا و 200 درصد رشد در ترانزیت خارجی مقصد داریم.

- ایسنا/گیلان ناظر گمرکات گیلان، از جابجایی بالغ بر یک میلیون تن کالا از مرزهای استان گیلان به عنوان مبدا و مقصد ترانزیت طی امسال خبر داد و گفت: 60 درصد افزایش در ترانزیت خارجی مبدا و 200 درصد رشد در ترانزیت خارجی مقصد داریم.

صادق برزگر، با بیان اینکه در 10 ماهه امسال بالغ بر یک میلیون تن کالا از مرزهای استان گیلان به عنوان مبدا و مقصد ترانزیت جابجا شده است، اظهار کرد: این میزان کالا از مرزهای ورودی و خروجی استان به مقصد کشورهای منطقه جابجا شده است.

وی از افزایش 60 درصدی ترانزیت خارجی مبدا و 200 درصدی ترانزیت خارجی مقصد خبر داد و تصریح کرد: در ترانزیت مقصد، کالاها از معابر مرزی وارد کشور می شوند و از مرزهای سه گانه استان به سمت کشورهای منطقه حرکت می کنند؛ در ترانزیت مبدا نیز کالاها از کشورهای همسایه وارد گمرکات مرزی گیلان شده و آماده خروج از مرزهای کشور می شوند.

ناظر گمرکات گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، با اشاره به حوادث رخ داده در کشورهای منطقه، معابر مرزی گیلان را دارای اهمیت خاص دانست و افزود: اخیرا دستیار ویژه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت یک میلیون تنی کالا از مرزهای گیلان/ حمل و نقل هوایی محصولات کشاورزی

ترانزیت یک میلیون تنی کالا از مرزهای گیلان/ حمل و نقل هوایی محصولات کشاورزی